Curriculum

Curriculum 2017-11-18T02:05:16+00:00

Retail Branding and Marketing

Retail Branding and Marketing Program aims at providing competent personnel for the world’s growing retail industry. The concept of retail industry is currently being integrated with a variety of businesses such as finance, banking, etc. Retail industry is one among the most outstanding industries that feature useful and widely adaptable fields of knowledge, for example, product category administration, customer relationship management, product exhibition, and product selection.

  • Retailing and Marketing Channel
  • Category Management
  • Brand and Store Experience Management

Service Branding and Marketing

Service Branding and Marketing Program aims at producing proficient human resources for the service business. The program offers the knowledge of creating and improving products and services, together with service marketing strategic planning for highest customer satisfaction. The knowledge can be applied to bring sustainable growth and prosperity to organizations among today’s competitive service industry.

  • Service Marketing and Service Brand Management
  • Service Marketing Operations
  • Quantitative Analysis for Service Marketing

Marketing Management

Marketing management program aims at equipping career professionals with advanced marketing knowledge and skills. The program is designed to excel the students’ abilities in their subsequent marketing careers by bringing together fresh general marketing approaches, creativity, and practices. The curriculum focuses on the development of outstanding skills and mindset for success marketing graduates.

  • Product Innovation and Value Creation
  • Pricing for Marketing Profitability
  • Retailing and Marketing Channel

Program Comparison

Subjects Retail Marketing Service Marketing Marketing Management
2605501 การจัดการด้านการตลาด 1481636613_check-circle-outline-blank 1481636613_check-circle-outline-blank
2605611 กลยุทธ์การตลาดเพื่อการแข่งขัน 1481636613_check-circle-outline-blank 1481636613_check-circle-outline-blank 1481636613_check-circle-outline-blank
2605671 การวิจัยการตลาด 1481636613_check-circle-outline-blank 1481636613_check-circle-outline-blank 1481636613_check-circle-outline-blank
2605672 การจัดการและกลยุทธ์แบรนด์ 1481636613_check-circle-outline-blank 1481636613_check-circle-outline-blank 1481636613_check-circle-outline-blank
2605674 การวิเคราะห์และการออกแบบพฤติกรรมผู้บริโภค 1481636613_check-circle-outline-blank 1481636613_check-circle-outline-blank 1481636613_check-circle-outline-blank
2605673 กลยุทธ์การสื่อสารแบรนด์และการตลาดแบบบูรณาการ 1481636613_check-circle-outline-blank 1481636613_check-circle-outline-blank 1481636613_check-circle-outline-blank
2605675 การสื่อสารอย่างมีประสิทธิภาพทางการตลาด 1481636613_check-circle-outline-blank 1481636613_check-circle-outline-blank 1481636613_check-circle-outline-blank
2605631 การค้าปลีกและช่องทางการตลาด 1481636613_check-circle-outline-blank
2605634 การจัดการหมวดหมู่ผลิตภัณฑ์ 1481636613_check-circle-outline-blank
2605635 การจัดการประสบการณ์แบรนด์และร้านค้า 1481636613_check-circle-outline-blank
2605642 การดำเนินงานการตลาดบริการ 1481636613_check-circle-outline-blank
2605643 การวิเคราะห์เชิงปริมาณสำหรับการตลาดบริการ 1481636613_check-circle-outline-blank
2605644 การจัดการตลาดบริการและแบรนด์บริการ 1481636613_check-circle-outline-blank
2605625 การตั้งราคาเพื่อความสามารถในการทำกำไรทางการตลาด 1481636613_check-circle-outline-blank
2605631 การค้าปลีกและช่องทางการตลาด 1481636613_check-circle-outline-blank
2605641 นวัตกรรมผลิตภัณฑ์และการสร้างคุณค่า 1481636613_check-circle-outline-blank
2605700 โครงการพิเศษ 1 1481636613_check-circle-outline-blank 1481636613_check-circle-outline-blank 1481636613_check-circle-outline-blank
2605701 โครงการพิเศษ 2 1481636613_check-circle-outline-blank 1481636613_check-circle-outline-blank 1481636613_check-circle-outline-blank

เลือกวิชาเลือก 1 วิชาจากแขนงวิชาอื่น หรือ วิชา 2605649* การตลาดดิจิทัล